optimalizace webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 19:04 v kategorii Novinky, přečteno: 293x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále jsou) základem seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení webu a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Ale dnes už je jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz