SEO optimalizace webuOptimalizace - SEO

optimalizace webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 19:04 v kategorii Novinky, přečteno: 293x

Postavit skutečně skvělý web, ale nebude vůbec triviální. Fungující web by měl dodržovat pár elementárních podmínek. Začínaje správným umístěním grafický prvků, přes vhodné texty, vkusnou grafiku, optimální strukturu atd. Uvažovat o tom, že požádáte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, určitě už nikdo nemůže. Využijte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti jistě následují nejnovější postupy a přání svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zajistí, zkuste se v pohodě oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a stále jsou) základem seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení webu a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Ale dnes už je jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence